Klub Puťák

Klub Puťák ukončil činnost  k 30.6.2012.

Příspěvky

Výprava Kolem Starého Plzence

3. 6. 2012

| Fotografie: Starý Plzenec

Vypravili jsme se  na turistickou akci, kterou připravil Klub českých turistů Plzeň-Bolevec ve Starém Plzenci. Z Nepomuku nás přijelo i s turisty celkem deset. Po zaregistrování na startu pochodu jsme si vybrali šesti kilometrovou trasu pochodu a první razítko bylo na hradě Radyni. Vzali jsme  to trochu zkratkou, ale to stoupání nám dalo pořádně zabrat. Hrad jsme dobili a prohlédli jsme hradní prostory a vystoupali na věž. Napočítali jsme 111 schodů. V prvním patře nás překvapil tajemný Radouš s černým psem, který hlídal poklad. Zpět už jsme šli raději po žluté turistické značce a došli jsme až k rotundě sv.Petra a Pavla. Paní kastelánka nám moc hezky povídala o Staré Plzni. Na zpáteční cestě na nádraží  jsme si vyzvedli Pamětní listy pochodu s obrázkem rotundy. Podívejte se na fotografie z naší výpravy.

Výprava na hrad Rabí a na most do Čepic

13. 5. 2012

| Fotografie: Rabí

Rozklikněte celý příspěvěk a přečtěte si článeček o nedělním výletě turistů a pionýrú.

Výprava do Berouna

22. 4. 2012

| Fotografie: Beroun

Oddíl Pusík má ve znaku méďu Pusíka,  proto jsme se vypravili do Berouna za jeho kamarády medvědy Kubou , Vojtou a Matějem.  Museli jsem si v neděli ráno přivstat, protože jsme odjížděli vlakem v sedm hodin z Nepomuku. Do Berouna nás přijelo dvacet sedm. Na náměstí jsme se vyfotili u našeho nepomuckého rodáka sv.Jana Nepomuckého. Pak jsme zdolali výstup na berounskou rozhlednu. Napočítali jsme devadesát devět schodů. Pěkně tam foukalo. Dlouho jsme byli u výběhu medvědů z večerníčků, kterým už je dvanáct let. Přes náměstí jsme došli do akvaparku, kde jsme dvě hodiny řádili na skluzavkách,  tobogánech a bazénech. Byla to opět moc hezká výprava.

Jarní vycházka

25. 3. 2012

| Fotografie: Jarní vycházka

Klub českých turistů v Nepomuku připravil na nedělní odpoledne turistickou vycházku. Trasa vedla pod Zelenou Horou, přes Klášter na Dubeč, do Prádla a na Skalici jinak se zde říká na Poustevně. Poustevníka jsme nezastihli , ale byla pro nás připraven vynikající perník. Zpáteční cesta do Nepomuku rychle utekla. Červený most a náměstí s posezením na terase. Zmrzlinu si zasloužili zejména ti nejmenší pochodníci  z oddílu Pusík, kteří zvládli 12 km trasu za čtyři hodiny. Vycházky se zúčastnilo 27 turistů a z toho 15 pionýrů.

Vycházka za nutriemi

29. 1. 2012

| Fotografie: Vycházka za nutriemi

Vypravili jsem se na zimní vycházku s Klubem českých turistů. Cesta nás zavedla do Tojic, kde jsme nakrmili nutrie. Bylo jich tam jenom sedmnáct. Pokračovali jsme přes kopec do Vrčeně, kde jsme poseděli v hospůdce u čaje a kolem páté jsme byli zpátky v Nepomuku. Podívejte se na obrázky.

Výprava Puťáku do předvánoční Plzně

10. 12. 2011

| Fotografie: Předvánoční Plzeň

V sobotu se uskutečnila výprava do Předvánoční Plzně. Pusíci trochu zmokli při přesunu z hlavního nádraží do zoologické zahrady, ale pak už nám počasí vydrželo. Prohlédli jsme si pavilony a výběhy zvířat. Zúčastnili jsme se výstavky pionýrů a výtvarné dílny na statku Liftnerka. Pěšky jsme opět dostali kilometrovkou na náměstí. V Plzeňské radnici jsem objevili naši Mikulášskou trojici na výstavce. Procházka po vánočních trzích byla sladká a dobrá. Schody na věž kostela nám daly zabrat. Třista schodů nahoru a třista dolů po 10 km pochodování. Pohled z věže však byl nádherný na osvětlenou Plzeň. Výpravy se zúčastnilo dvacet osm  spokojených dětí a dospěláků.

Putování v Chrástu

26. 11. 2011

| Fotografie: Chrást

Na Podzimní setkání turistů Plzeňského kraje se vypravila i parta pionýrů z Nepomuku, která společně s Klubem českých turistů v Nepomuku se zúčastnila pochodu a závěrečného vyhodnocení turistické sezóny. Celkem nás bylo dvaadvacet a z toho patnáct pionýrů většina z oddílu Pusík. Přečtěte si celý článeček a podívejte se na fotografie.

Puťák se vypravil do Plzně

22. 10. 2011

| Fotografie: Veletrh ITEP 2011

První výprava Klubu Puťák  byla na turistický pochod a Mezinárodní veletrh cestovního ruchu do Plzně. Podrobnější zajímavosti se dočtete  v celém příspěvku a najdete zde také fotky.

Chcete s námi jezdit na výlety a poznávat okolí

14. 10. 2011

Přihlašte se do Klubu Puťák Pionýrské skupiny Nepomuk

Podzim pod Zelenou Horou

9. 10. 2011

| Fotografie: Podzim pod Zelenou Horou

30. ročník turistického pochodu pod Zelenou Horou se uskutečnil o víkendu 7.-9.10.2011.